Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33778
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлександренко Д. Є.-
dc.contributor.authorЛаріна К. В.-
dc.date.accessioned2024-10-08T15:14:41Z-
dc.date.available2024-10-08T15:14:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАлександренко Д. Є. Етапи формування медіастратегії в соціальних мережах / Д. Є. Александренко, К.В. Ларіна // Цифрове суспільство: міжнародні економічні відносини, управління, фінанси та соціум : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Дніпро - Університет митної справи та фінансів, 2024. – С. 335-338.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33778-
dc.description.abstractАвтор ставить за мету дослідити сутність поняття медіастратегії з різних боків, спираючись при цьому на думки різних дослідників цієї тематики. В роботі досліджується принцип стратегічного будування плану просування товару, послуги чи бізнесу в соціальних мережах, а також наводяться конкретні етапи формування медіастратегії. Предметом дослідження є етапи медіастратегії, які охоплюють діяльність бізнесу та мають вагомий вплив на нього.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectСтратегічне плануванняru_RU
dc.subjectетапи медіастратегіїru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectмедіапросуванняru_RU
dc.titleЕтапи формування медіастратегії в соціальних мережахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Александренко Д.Є..pdf1,65 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.