Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33925
Назва: Gamification as a motivator of foreign language learning
Автори: Діденко Ж. І.
Теми: gamification
motivation
game tool
non-game context
collaboration
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Діденко Ж. І. Gamification as a motivator of foreign language learning / Ж. І. Діденко // Abstracts of I International Scientific and Practical Conference. January 08-10, 2024. - Bilbao, Spain, 2024. - Pp. 299-301.
Короткий огляд (реферат): The study examines various gamified language learning platforms and classroom implementations to assess their impact on learner motivation, retention, and overall language proficiency. Through a mixed-methods approach, combining quantitative data from learner performance metrics and qualitative feedback from participant interviews, the research provides insights into the advantages and potential limitations of gamification in this educational domain.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33925
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Діденко Ж..pdf3,43 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.