Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35607
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯстремська О. О.-
dc.date.accessioned2025-02-25T13:43:52Z-
dc.date.available2025-02-25T13:43:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯстремська О. О. Репутаційний менеджмент підприємства: важливість та методи застосування / О. О. Ястремська // Modern Science, Economy and Digital Innovation: Collection of Scientific Papers "International Scientific Unity" with Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference. January 29-31, 2025. - Bucharest, Romania, 2025. - P. 101-106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35607-
dc.description.abstractОбґрунтовано важливість репутаційного менеджменту для стратегування розвитку підприємств. Доведено, що особливого значення репутаційний менеджмент набуває в умовах функціонування моделі економічних відносин, яка називається модель економіки вражень. Тому що позитивні емоційні враження дозволять збільшувати прибуток та додану вартість підприємств більш значними темпами. Виділено переваги репутаційного менеджменту. Запропоновано в якості переважного показника репутації використовувати показник NPS (Net Promoter Score) або індекс споживчої лояльності – це показник репутації, який допомагає зрозуміти, який відсоток споживачів буде рекомендувати продукцію підприємства своїм знайомим. Всі методи формування і підтримки репутації умовно розділено на два офф-лайн та он-лайн. Особливості репутаційного менеджменту полягають у якісній та сервісній складовій при формуванні репутації. Управління репутацією підприємств доцільно розглядати як процес, що включає певні послідовні етапи. Застосування системи офф-лайн та он-лайн методів репутаційного менеджменту в комплексі здатне забезпечити найкращий результат при умовах постійної підтримки та впровадження цих методів, а також у комплексі із додатковими інструментами менеджменту та інтегрованими комунікаціями.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectекономіка враженьuk_UA
dc.subjectофф-лайн та он-лайн методиuk_UA
dc.subjectінтегровані комунікаціїuk_UA
dc.titleРепутаційний менеджмент підприємства: важливість та методи застосуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ястремська О_Матеріали.pdf193,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.