Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35870
Назва: Застосування компетентністно-орієнтованих завдань у навчальному процесі
Автори: Внукова Н. М.
Теми: навчальний процес
здобувач вищої освіти
компетентність
завдання
Національна рамка кваліфікацій
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Внукова Н. М. Застосування компетентністно-орієнтованих завдань у навчальному процесі / Н.М.Внукова // Забезпечення якості вищої освіти : проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції, 6-7 березня 2025 р. : тези допов. - Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 184.
Короткий огляд (реферат): Запровадження компетентністного підходу відповідно до вимог Національної рамки кваліфікацій впливає на перетворення у навчальному процесі, які пропонується здійснити через введення компетентністно-орієнтованих завдань. Компетентністно-орієнтовані завдання спрямовані на формування досягнення чотирьох дескрипторів за Національною рамкою кваліфікацій відповідно до певного її рівня. Застосований принцип вибору є привабливим для здобувачів вищої освіти щодо оптимізації витрат часу та інших ресурсів для досягнення поставленої мети у навчанні чи професійній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35870
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ НМК-Внукова_НМ_2025(1).pdf269,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.