Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35882
Назва: Оцінювання репутації підприємства як результату емоційних вражень
Автори: Ястремська О. О.
Теми: репутація
види вражень
багатовимірний факторний аналіз
таксономічний показник розвитку
експертні методи
метод золотого перетину
бренд
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ястремська О. О. Оцінювання репутації підприємства як результату емоційних вражень / О. О. Ястремська // Інновації та науковий потенціал світу: збірник наукових праць з матеріалами VI Міжнародної наукової конференції, м. Рівне, 18 квітня, 2025 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп, 2025. — С. 46 – 54.
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено визначення поняття репутації підприємства, її складові та методи оцінювання. Викладено пропозиції, за якими в умовах економіки вражень репутацію підприємств доцільно визначати за видами вражень: патріотичними, ідеологічними, психологічними, соціологічними, культурними з використанням часткових показників, об’єднаних в інтегральний за кожним видом вражень за допомогою таксономічних показників розвитку та у загальний інтегральний показник репутації як за формулою середньоарифметичного. В якості основних методів оцінювання репутації запропоновано використовувати багатовимірний факторний аналіз, таксономічний показник, експертні методи, метод золотого перетину, прогнозування загального інтегрального показника з використання регресійного аналізу та кривих зростання. Запропоновано заходи з підвищення репутації підприємств у реальному і віртуальному просторі з урахуванням впливу на бренд підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35882
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ястремська О_стаття.pdf472,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.