Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36071
Назва: Психологічні аспекти успішності використання штучного інтелекту в освітньому процесі
Автори: Ушкальов В.
Теми: штучний інтелект
освітній процес
психологія освіти
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ушкальов В. Психологічні аспекти успішності використання штучного інтелекту в освітньому процесі / В. Ушкальов // Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості : збірник тез науково-методичних доповідей Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації (Київ, 10 грудня 2024 р. – 20 січня 2025 р.) : тези допов. – Київ – Львів – Торунь : Національний університет фізичного виховання і спорту України, Liha-Pres, 2025. – Ч. 2. - С. 805–807.
Короткий огляд (реферат): В роботі здійснено теоретичне узагальнення психологічних особливостей, що обумовлюють успіх використання штучного інтелекту (ШІ) в сфері освіти. Доведено, що успішність використання ШІ в освіті значною мірою обумовлюється системою психологічних чинників, до яких слід віднести: сприйняття та ставлення до ШІ суб’єктів освітнього процесу, мотивація використання інструментів ШІ, довіра до інструментів ШІ та наявність сформованих поведінкових стратегій використання ШІ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36071
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ушкальов_тези.pdf427,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.