Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаменська А. М.-
dc.contributor.authorЗима О. Г.-
dc.date.accessioned2025-05-11T19:45:56Z-
dc.date.available2025-05-11T19:45:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКаменська А. М. Необхідність розроблення контент-стратегії для просування продуктів в інтернет-ресурсах / А. М. Каменська, науковий керівник : О. Г. Зима // Комунікаційні технології та їх роль у сучасному інформаційному просторі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / Державне некомерційне підприємство «Державний університет «київський авіаційний інститут»». – Київ, 2025. – С. 31–36.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36204-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано ключову роль контент-стратегії в просуванні продуктів у цифровому середовищі. На основі аналізу сучасних досліджень розкрито типи контенту, етапи розробки стратегії та її інтеграцію в загальну бренд-стратегію. Доведено, що ефективність контенту залежить від глибокого аналізу потреб цільової аудиторії, вибору форматів (текстового, візуального, аудіального) та систематизації етапів впровадження (планування, реалізації, аналізу). Авторка доводить: контент-стратегія не лише залучає клієнтів, а й формує довіру до бренду через якісний та цілеспрямований зміст.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectконтент-стратегіяuk_UA
dc.subjectпросування продуктівuk_UA
dc.subjectінтернет-ресурсиuk_UA
dc.subjectконтент-маркетингuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.titleНеобхідність розроблення контент-стратегії для просування продуктів в інтернет-ресурсахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каменська А. _тези.pdf199,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.