Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36227
Назва: Learning and teaching in situations of crisis: needs and support provision
Автори: Zolotaryova I.
Nemashkalo K.
Теми: crisis learning and teaching
needs and support provision
preparedness strategies
resilience
continuity of learning and teaching
crisis management plan
mental health and psychological support
digital infrastructure
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Learning and teaching in situations of crisis: needs and support provision : Thematic Peer Group Report / I. Zolotaryova, K. Nemashkalo etc. ; European University Association // Learning & Teaching Paper. ‒ 2025. ‒ № 26. – 23 p.
Короткий огляд (реферат): «EUA's Learning & Teaching Paper» № 26 on university crises explores effects on education. The report, based on peer group work, examines needs, support provision, and preparedness strategies. It highlights diverse challenges and stresses «crisis response planning» and essential «mental health and psychological support» for staff and students to ensure educational continuity and resilience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36227
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)
Статті (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EUA_TPG_Report_Crisis.pdf3,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.