Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36335
Назва: Підвищення якості продукції на основі опитування персоналу та споживачів
Автори: Мартиненко М. В.
Теми: конкурентоспроможність
якість продукції
споживачі
опитування персоналу
Дата публікації: 2007
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Мартиненко М. В. Підвищення якості продукції на основі опитування персоналу та споживачів / М. В. Мартиненко // Економіка розвитку. – 2007. – № 2 (42). – С. 68-70.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the results of research based on the questioning personnel of the industrial enterprise oriented on the analysis of influence of labour resources quality on the quality of products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36335
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мартиненко.pdf726,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.