Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36435
Назва: Адаптація асортименту магазинів роздрібної торгівлі до потреб споживачів
Автори: Бутенко Д. С.
Бодянський К. О.
Теми: адаптація асортименту
споживчі потреби
роздрібна торгівля
поведінка споживачів
аналіз асортименту
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Бутенко Д. С. Адаптація асортименту магазинів роздрібної торгівлі до потреб споживачів / Д. С. Бутенко, К. О. Бодянський // Сучасний стан, проблем та перспективи розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем ^ матеріали V Міжнародної науково-практичничної конференції, 16 травня 2025 р. - Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2025. – С. 14-16.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто сучасні методи аналізу асортименту продукції та споживчих потреб в умовах інтенсивного розвитку ринку та розширення конкурентного середовища. Акцентовано увагу на вдосконаленні системи адаптації асортименту та значенню пріоритету потреб споживачів у прийнятті рішень щодо вдосконалення та модернізації системи відбору асортименту магазинів. Обґрунтовано необхідність у підвищенні клієнтоорієнтованості асортиментного складу товарів підприємств, що дозволить підвищити конкурентоспроможність на сучасному ринку роздрібної торгівлі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36435
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Butenko.tezy (2).pdf226,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.