Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDavydova O.-
dc.contributor.authorSysoieva S.-
dc.date.accessioned2025-05-30T09:56:59Z-
dc.date.available2025-05-30T09:56:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationDavydova O. Gastronomy of the future: innovation and emotions as keys to competitive advantage / O. Davydova, S. Sysoieva // Economics and Public Administration. Global scientific trends. – 2025. - Volume 2. – Р. 44-51.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36463-
dc.description.abstractThe purpose of this study is to analyze and systematize innovative strategies and approaches to the formation of emotional service in the restaurant industry, aimed at creating a unique gastronomic experience and ensuring sustainable economic competitiveness and market advantages in the restaurant industry of the future.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjecttrenduk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectecologyuk_UA
dc.subjecthealthy eatinguk_UA
dc.subjectdishesuk_UA
dc.subjectcompetivenessuk_UA
dc.titleGastronomy of the future: innovation and emotions as keys to competitive advantageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБКТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4 (2).pdf318,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.