Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36509
Назва: Формування свідомості через засвоєння знань на лекції
Автори: Гриневич Л. В.
Теми: принцип свідомості
засвоєння знань
наочність
самостійне навчання
Дата публікації: 2007
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Гриневич Л. В. Формування свідомості через засвоєння знань на лекції / Л. В. Гриневич // Економіка розвитку. – 2007. – № 4 (44). – С. 18-20.
Короткий огляд (реферат): The principle of consciousness comprises the conscious and fissile attitudes (relations) to training, comprehension of an explored material and conscious application of knowledge in practice. Adhering a principle of consciousness application of knowledge, the teacher first of all carries on struggle with formal memorization of material by the schoolboys. The main points is that as a result of training the student has gained skills of coming up to a question self-dependently, that is rather urgent within the framework of the approach implantation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36509
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гриневич.pdf603,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.