Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисиця Н. М.-
dc.contributor.authorЧернявська О. В.-
dc.date.accessioned2025-06-22T15:13:29Z-
dc.date.available2025-06-22T15:13:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛисиця Н. М. Реклама як особлива комунікативна практика / Н. М. Лисиця, О. В. Чернявська // Сучасні соціальні комунікації : підручник / Т. М. Байдак, В. С. Бакіров, В. О. Болотова та ін.; за ред. В. С. Бакірова. – Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2025. – 434 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36810-
dc.description.abstractРеклама – це особлива, прагматична форма соціальних комунікацій, спрямована на інформування, переконання й мотивацію певних аудиторій щодо товарів, послуг, ідей та брендів. Її ключова мета полягає в стимулюванні інтересу до них з певною комерційною, політичною або соціальною метою. Реклама використовує різноманітні методи й техніки впливу на аудиторії для досягнення бажаних практичних результатів. Сучасна реклама охоплює всі складники рекламного процесу: рекламодавців, споживачів, створення рекламного контенту, сам цей контент, рекламні засоби та носії, а також умови рекламної діяльності. Реклама послідовно впливає на увагу, інтереси, потреби, мотиви, дії людини. Тому вона повинна бути чіткою, яскравою і зрозумілою для споживача, щоб людина могла її сприймати і виконати ті дії, на які розраховує рекламодавець. Рекомендовано для студентів всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectпрагматикаuk_UA
dc.subjectсоціальні комунікаціїuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleРеклама як особлива комунікативна практикаuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реклама_Розділ 11_Лисиця _Н.М._Чернявська О.В..pdf524,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.