Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37009
Назва: Тайм-менеджмент в контексті психології пам’яті: стратегії ефективного управління часом здобувачами вищої освіти за спеціальностями «Бізнес-адміністрування» та «Управління персоналом в бізнесі»
Автори: Пліско О. В.
Теми: тайм-менеджмент в контексті психології пам’яті
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Пліско О. В. Тайм-менеджмент в контексті психології пам’яті: стратегії ефективного управління часом здобувачами вищої освіти за спеціальностями «Бізнес-адміністрування» та «Управління персоналом в бізнесі» / О.В. Пліско. [Електронний ресурс] // Пам’ять і особистість: матеріали науково-практичної конференції, присвяченої 100-річчю від дня народження професора Григорія Кузьмича Середи, 29 травня 2025 р. : тези допов. - Харків, 2025. - С. 73-77.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто актуальність ефективної організації часу здобувачами вищої освіти за спеціальностями «Бізнес-адміністрування» та «Управління персоналом у бізнесі». Підкреслюється стратегічне значення тайм-менеджменту для підвищення успішності навчання, розвитку лідерських та управлінських якостей, а також покращення когнітивних здібностей, зокрема пам’яті. Метою дослідження є теоретичний аналіз та емпіричне вивчення особливостей застосування технологій тайм-менеджменту серед студентів зазначених спеціальностей для розробки рекомендацій щодо оптимізації організації часу. У дослідженні застосовано теоретичні, емпіричні та статистичні методи, включаючи анкетування та t-тест Стьюдента. Результати показали відсутність статистично значущих відмінностей між групами, проте виявлено окремі відмінності щодо використання конкретних технік планування. Здобувачам освіти за спеціальністю «Бізнес-адміністрування» рекомендовано розширити арсенал цифрових інструментів тайм-менеджменту та аналізувати власну продуктивність, тоді як здобуачам осавіти за спеціальністю «Управління персоналом в бізнесі» — формувати стабільні звички, використовувати мотиваційні підходи та залучатися до обміну досвідом з однокурсниками. Загалом, ефективне управління часом сприяє покращенню пам’яті, підвищенню стресостійкості та ефективності освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37009
Розташовується у зібраннях:Статті (ПС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пліско О.В._тези 29.05.2025.pdf334,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.