Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37522
Title: Методичні підходи щодо впровадження комплексної моделі кадрового забезпечення розвитку організаційної структури маркетингу на виробничому підприємстві
Authors: Шумська Г. М.
Keywords: кадрове забезпечення
маркетинг
група швидкого реагування
Issue Date: 2006
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Шумська Г. М. Методичні підходи щодо впровадження комплексної моделі кадрового забезпечення розвитку організаційної структури маркетингу на виробничому підприємстві / Г. М. Шумська // Економіка розвитку. – 2006. – № 4 (40). – С. 90-92.
Abstract: In the article the methodical approaches to usege and introduction of model of personnel maintenance of organizational structure of marketing at the enterprise are offered. The given model assumes a choice of the rational form of personnel maintenance for performance of dynamical marketing functions on the basis of usege of modern personnel technologies on the basis of a changing environment of the enterprise.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37522
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
шумська.pdf597,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.