Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37566
Назва: Neuromarketing : program of the course for students of all specialty of the second (master) level
Автори: Kotelnikova Iu.
Теми: marketing
neuromarketing
neuroscience
consumer psychology
psychology of emotions
neuromarketing methods
neuroaesthetics
color psychology
aromamarketing
auditory neurocommunication
visual neurocommunication
effectiveness
ethics
Дата публікації: 2026
Бібліографічний опис: Kotelnikova Iu. Neuromarketing : program of the course for students of all specialty of the second (master) level: [Electronic edition] / Comp. Iu. Kotelnikova. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2026. – 10 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of all specialties of the second (master) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37566
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз. 184 РП_ВСІ Маг_Виб_Neuromarketing_Котельникова.pdf297,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.