Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37800Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Пушкар О. І. | - |
| dc.contributor.author | Євсєєв О. С. | - |
| dc.contributor.author | Свічко Т. О. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-26T16:52:10Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-26T16:52:10Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Пушкар О. І. Методика розробки персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчального VR середовища / О. І. Пушкар, О. С. Євсєєв, Т. О. Свічко // Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки. – 2025. - № 4. – Ч. 1. – С. 248-269. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37800 | - |
| dc.description.abstract | Серед мультимедійних інформаційних веборієнтованих систем на сьогодні все більш значне місце займають навчальні мультимедійні інформаційні системи. Тому, існує потреба у створенні методики розробки персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчального VR-середовища. Відсутність чіткої персоналізації студентів для ефективного навчання є актуальною проблемою, яка вимагає сучасних рішень. Крім того, студенти можуть отримати підтримку, зіставивши стиль викладання зі своїми стилем навчання. VR дозволяє отримати доступ до досвіду в 3D-просторі в режимі реального часу, будучи частиною інтерактивних середовищ, які створюють у студента відчуття перебування в іншому просторі. Потенціал простору віртуальної реальності поступово додався до наукових проривних тенденцій у дослідженнях у сфері вищої освіти завдяки творчому застосуванню інноваційних стратегій у взаємодії людини і комп’ютера.Надання студентам навчальних матеріалів та занять, які відповідають їх кращим способам навчання, може полегшити навчання. Метою дослідження є розробити методику реалізації персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчання у віртуальному середовищі на базі інструментів сучасних VR-середовищ для освіти, та з урахуванням когнітивного профілю студента (тип інтелекту, стиль навчання) з метою підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу, мотивації та залученості здобувачів освіти. Такий підхід може значно підвищити ефективність формування необхідних компетентностей у студентів, підвищити залученість та збільшити якість отриманих знань за рахунок формування індивідуальних траєкторій навчання. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | персоналізоване навчання | uk_UA |
| dc.subject | інтелектуально-адаптивні системи | uk_UA |
| dc.subject | віртуальна реальність (VR) | uk_UA |
| dc.subject | мультимедійні інформаційні системи | uk_UA |
| dc.subject | когнітивний профіль студента | uk_UA |
| dc.subject | навчальні AR/VR-середовища | uk_UA |
| dc.subject | інтерактивні освітні технології | uk_UA |
| dc.subject | штучний інтелект в освіті | uk_UA |
| dc.subject | навчальні мультимедійні системи | uk_UA |
| dc.title | Методика розробки персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчального VR середовища | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті (МСТ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1078-Текст статті-2036-1-10-20251107 (1).pdf | 4,31 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.