Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37800| Title: | Методика розробки персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчального VR середовища |
| Authors: | Пушкар О. І. Євсєєв О. С. Свічко Т. О. |
| Keywords: | персоналізоване навчання інтелектуально-адаптивні системи віртуальна реальність (VR) мультимедійні інформаційні системи когнітивний профіль студента навчальні AR/VR-середовища інтерактивні освітні технології штучний інтелект в освіті навчальні мультимедійні системи |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Пушкар О. І. Методика розробки персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчального VR середовища / О. І. Пушкар, О. С. Євсєєв, Т. О. Свічко // Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки. – 2025. - № 4. – Ч. 1. – С. 248-269. |
| Abstract: | Серед мультимедійних інформаційних веборієнтованих систем на сьогодні все більш значне місце займають навчальні мультимедійні інформаційні системи. Тому, існує потреба у створенні методики розробки персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчального VR-середовища. Відсутність чіткої персоналізації студентів для ефективного навчання є актуальною проблемою, яка вимагає сучасних рішень. Крім того, студенти можуть отримати підтримку, зіставивши стиль викладання зі своїми стилем навчання. VR дозволяє отримати доступ до досвіду в 3D-просторі в режимі реального часу, будучи частиною інтерактивних середовищ, які створюють у студента відчуття перебування в іншому просторі. Потенціал простору віртуальної реальності поступово додався до наукових проривних тенденцій у дослідженнях у сфері вищої освіти завдяки творчому застосуванню інноваційних стратегій у взаємодії людини і комп’ютера.Надання студентам навчальних матеріалів та занять, які відповідають їх кращим способам навчання, може полегшити навчання. Метою дослідження є розробити методику реалізації персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчання у віртуальному середовищі на базі інструментів сучасних VR-середовищ для освіти, та з урахуванням когнітивного профілю студента (тип інтелекту, стиль навчання) з метою підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу, мотивації та залученості здобувачів освіти. Такий підхід може значно підвищити ефективність формування необхідних компетентностей у студентів, підвищити залученість та збільшити якість отриманих знань за рахунок формування індивідуальних траєкторій навчання. |
| URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37800 |
| Appears in Collections: | Статті (МСТ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 1078-Текст статті-2036-1-10-20251107 (1).pdf | 4,31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.