Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37800
Title: Методика розробки персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчального VR середовища
Authors: Пушкар О. І.
Євсєєв О. С.
Свічко Т. О.
Keywords: персоналізоване навчання
інтелектуально-адаптивні системи
віртуальна реальність (VR)
мультимедійні інформаційні системи
когнітивний профіль студента
навчальні AR/VR-середовища
інтерактивні освітні технології
штучний інтелект в освіті
навчальні мультимедійні системи
Issue Date: 2025
Citation: Пушкар О. І. Методика розробки персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчального VR середовища / О. І. Пушкар, О. С. Євсєєв, Т. О. Свічко // Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки. – 2025. - № 4. – Ч. 1. – С. 248-269.
Abstract: Серед мультимедійних інформаційних веборієнтованих систем на сьогодні все більш значне місце займають навчальні мультимедійні інформаційні системи. Тому, існує потреба у створенні методики розробки персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчального VR-середовища. Відсутність чіткої персоналізації студентів для ефективного навчання є актуальною проблемою, яка вимагає сучасних рішень. Крім того, студенти можуть отримати підтримку, зіставивши стиль викладання зі своїми стилем навчання. VR дозволяє отримати доступ до досвіду в 3D-просторі в режимі реального часу, будучи частиною інтерактивних середовищ, які створюють у студента відчуття перебування в іншому просторі. Потенціал простору віртуальної реальності поступово додався до наукових проривних тенденцій у дослідженнях у сфері вищої освіти завдяки творчому застосуванню інноваційних стратегій у взаємодії людини і комп’ютера.Надання студентам навчальних матеріалів та занять, які відповідають їх кращим способам навчання, може полегшити навчання. Метою дослідження є розробити методику реалізації персоналізованого інтелектуально-адаптивного навчання у віртуальному середовищі на базі інструментів сучасних VR-середовищ для освіти, та з урахуванням когнітивного профілю студента (тип інтелекту, стиль навчання) з метою підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу, мотивації та залученості здобувачів освіти. Такий підхід може значно підвищити ефективність формування необхідних компетентностей у студентів, підвищити залученість та збільшити якість отриманих знань за рахунок формування індивідуальних траєкторій навчання.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37800
Appears in Collections:Статті (МСТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1078-Текст статті-2036-1-10-20251107 (1).pdf4,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.