Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДробіmько Н. А.-
dc.date.accessioned2025-12-08T12:33:51Z-
dc.date.available2025-12-08T12:33:51Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationДробіmько Н. А. Напрямки оцінки концентрації ринків / Н. А. Дробітько // Економіка розвитку. – 2005. – № 4 (36). – С. 15-17.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37972-
dc.description.abstractIn the article the main directions of development of the diagnostic existing methods of the marketing structure are defined. The new and modificated indices and coefficients of marketing concentration are proposed, the necessity of widening the analytical exponents of marketing power is substantiated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectаналіз ринкової конкуренціїuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт ентропіїuk_UA
dc.subjectстатистичні методиuk_UA
dc.subjectкрива Лоренцаuk_UA
dc.titleНапрямки оцінки концентрації ринківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дробітько.pdf745,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.