Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37972
Title: Напрямки оцінки концентрації ринків
Authors: Дробіmько Н. А.
Keywords: аналіз ринкової конкуренції
коефіцієнт ентропії
статистичні методи
крива Лоренца
Issue Date: 2005
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Дробіmько Н. А. Напрямки оцінки концентрації ринків / Н. А. Дробітько // Економіка розвитку. – 2005. – № 4 (36). – С. 15-17.
Abstract: In the article the main directions of development of the diagnostic existing methods of the marketing structure are defined. The new and modificated indices and coefficients of marketing concentration are proposed, the necessity of widening the analytical exponents of marketing power is substantiated.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37972
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
дробітько.pdf745,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.