Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуков В. В.-
dc.contributor.authorМіщерюк А.-
dc.date.accessioned2025-12-11T19:48:44Z-
dc.date.available2025-12-11T19:48:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЖуков В. В. Основні методи просування та системи збуту продукції готельного і ресторанного бізнесу / В. В. Жуков. А. Міщерюк // Актуальні проблеми та перспективи розвитку індустрії гостинності і крафтових виробництв : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 95-річчю заснування Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, 20 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – С. 222-224.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38029-
dc.description.abstractРозглянуто просування збуту продукції у готельно-ресторанному бізнесі, спрямованого на інформування потенційних споживачів. Проаналізовано основні методи просування продукції: реклама, зв’язки з громадськістю, стимулювання збуту, PR-діяльність (зв’язки з громадськістю), особисті продажі та інтернет-маркетинг.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectметоди просування продукціїuk_UA
dc.subjectсистема збуту продукціїuk_UA
dc.titleОсновні методи просування та системи збуту продукції готельного і ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБКТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези _Жуков, Міщерюк.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.