Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38075
Title: Значення бренда підприємства в процесі управління персоналом
Authors: Гриньова В. М.
Ястремська О. М.
Keywords: брендінг
менеджмент персоналу
залучення трудових ресурсів
SWOT-аналіз
бренд-сайти
продуктивність праці
Issue Date: 2005
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Гриньова В. М. Значення бренда підприємства в процесі управління персоналом / В. М. Гриньова, О. М. Ястремська // Економіка розвитку. – 2005. – № 4 (36). – С. 90-93.
Abstract: In the article the question of using the enterprise brand in staff management, its functions, tendencies of its using in Ukraine are considered. It is offered to use and real and virtual brands.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38075
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
гриньова.pdf651,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.