Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотельникова Ю. М.-
dc.contributor.authorЩерба М. В.-
dc.date.accessioned2025-12-16T14:53:34Z-
dc.date.available2025-12-16T14:53:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКотельникова Ю. М. Формування іміджу підприємства в умовах цифрової економіки: методичні аспекти / Ю. М. Котельникова, М. В. Щерба // Current problems in the development of science and education : Abstracts of XII International Scientific and Practical Conference, (November 17-19, 2025. - Zaragoza, Spain, 2025. - Pp. 82-85.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38131-
dc.description.abstractУ роботі розкрито методичні аспекти формування іміджу підприємства в умовах цифрової економіки. Обґрунтовано, що цифрові канали комунікації трансформують механізми взаємодії зі споживачами та підвищують значущість корпоративного іміджу як економічного активу. Запропоновано модель формування іміджу, яка охоплює аналітико-стратегічний етап, практичну реалізацію іміджевої стратегії у цифровому середовищі та етап підтримки й корекції. Показано роль технік іміджмейкінгу, цифрових комунікацій, управління онлайн-репутацією та персоналізованого контенту у посиленні впізнаваності та емоційного сприйняття бренду. Окрему увагу приділено методам оцінювання ефективності іміджу, що охоплюють маркетингові, фінансові та соціально-репутаційні критерії, а також якісні, кількісні та комплексні підходи. Зазначено, що системне поєднання аналітики, комунікаційних інструментів та цифрових метрик забезпечує адаптивність іміджу, репутаційну стійкість і довгострокову конкурентоспроможність підприємства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectімідж підприємстваuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectонлайн-репутаціяuk_UA
dc.subjectіміджмейкінгuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleФормування іміджу підприємства в умовах цифрової економіки: методичні аспектиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.