Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38131
Назва: Формування іміджу підприємства в умовах цифрової економіки: методичні аспекти
Автори: Котельникова Ю. М.
Щерба М. В.
Теми: імідж підприємства
цифрова економіка
маркетингові комунікації
онлайн-репутація
іміджмейкінг
ефективність
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Котельникова Ю. М. Формування іміджу підприємства в умовах цифрової економіки: методичні аспекти / Ю. М. Котельникова, М. В. Щерба // Current problems in the development of science and education : Abstracts of XII International Scientific and Practical Conference, (November 17-19, 2025. - Zaragoza, Spain, 2025. - Pp. 82-85.
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито методичні аспекти формування іміджу підприємства в умовах цифрової економіки. Обґрунтовано, що цифрові канали комунікації трансформують механізми взаємодії зі споживачами та підвищують значущість корпоративного іміджу як економічного активу. Запропоновано модель формування іміджу, яка охоплює аналітико-стратегічний етап, практичну реалізацію іміджевої стратегії у цифровому середовищі та етап підтримки й корекції. Показано роль технік іміджмейкінгу, цифрових комунікацій, управління онлайн-репутацією та персоналізованого контенту у посиленні впізнаваності та емоційного сприйняття бренду. Окрему увагу приділено методам оцінювання ефективності іміджу, що охоплюють маркетингові, фінансові та соціально-репутаційні критерії, а також якісні, кількісні та комплексні підходи. Зазначено, що системне поєднання аналітики, комунікаційних інструментів та цифрових метрик забезпечує адаптивність іміджу, репутаційну стійкість і довгострокову конкурентоспроможність підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38131
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.