Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38160
Назва: Маржинальний прибуток як критерій формування системи мотивації менеджерів з продажів
Автори: Велика О. Ю.
Теми: маржинальний прибуток
обсяги реалізації
дохід
мотивація
ефективність
прибуток
змінні витрати
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Велика О. Ю. Маржинальний прибуток як критерій формування системи мотивації менеджерів з продажів / О.Ю. Велика // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Випуск присвячено Міжнародній науковій конференції з економічного розвитку та спадщини Семена Кузнеця CED-2025. – Харків: ХНЕУ ім. С Кузнеця. – 2025. – №3. – С. 66-69.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано використання маржинального прибутку як критерію формування системи мотивації менеджерів із продажів. Показано переваги такої системи порівняно із системою мотивації від обсягів реалізації. Запропоновано методи, на основі яких можна визначити планові обсяги доходів і змінних витрат підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38160
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mv-3-2025-66-69.pdf679,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.