Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38161
Title: Формування стратегії просування дистриб’ютора GP Batteries на українському ринку
Authors: Ларіна К. В.
Сидоренко Д. Б.
Keywords: маркетингова стратегія
просування дистриб’ютора
диджитал-інструменти просування
GP Batteries
Issue Date: 2025
Citation: Ларіна К. В. Формування стратегії просування дистриб’ютора GP Batteries на українському ринку / К.В. Ларіна, Д. Б. Сидоренко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. – С. 271-276.
Abstract: У статті проведено аналіз теоретичних підходів до формування маркетингової стратегії просування та запропоновані практичні напрямки її реалізації на прикладі дистриб’ютора міжнародного бренду GP Batteries в Україні. Визначені концептуальні засади формування стратегії просування GP Batteries з врахуванням міксу поєднання традиційних та новітніх диджитал-інструментів просування.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38161
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.