Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко М. Л.-
dc.date.accessioned2025-12-17T08:08:09Z-
dc.date.available2025-12-17T08:08:09Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГончаренко М. Л. Стратегическое управление высшим образовательным учреждением / М. Л. Гончаренко // Економіка розвитку. – 2005. – № 4 (36). – С. 123-125.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38166-
dc.description.abstractIn the article the specific features of competitive strategy formation of a higher educational institution on the market of education services in Ukraine are analyzed. Modern approaches to the interpretation of the competition strategy concept and to the peculiarities of its determination under the influence of different external factors are considered. Different concepts related to gaining competitive advantages by a higher educational institution are given.uk_UA
dc.language.isoru_RUuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectклассификация стратегийuk_UA
dc.subjectразработка современных стратегийuk_UA
dc.subjectанализ внешней средыuk_UA
dc.subjectконкурентные преимуществаuk_UA
dc.titleСтратегическое управление высшим образовательным учреждениемuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гончаренко.pdf580,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.