Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorМогилевський Р. О.-
dc.date.accessioned2025-12-20T12:27:25Z-
dc.date.available2025-12-20T12:27:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Досвід ЄС в управлінні маркетинговим потенціалом підприємства в умовах цифрової трансформації / Т. В. Шталь, Р. О. Могилевський // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 660-663.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38196-
dc.description.abstractДоведено актуальність інтеграції сучасних ІТ рішень у маркетингові процеси діяльності підприємства. Надано сутність та складові маркетингового потенціалу підприємства. Виділено етапи управління маркетинговим потенціалом підприємства у цифрових умовах. Представлено європейські підходи до управління маркетинговим потенціалом підприємств,які базують на: орієнтації на сталий розвиток, використанні цифрових технологій у маркетинговій діяльності, формуванні інноваційного маркетингового менеджменту, підтриманні з боку держави та ЄС через програми підтримки інновацій і розвитку маркетингового потенціалу МСП.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectінноваційний потенціалuk_UA
dc.titleДосвід ЄС в управлінні маркетинговим потенціалом підприємства в умовах цифрової трансформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.