Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38196
Назва: Досвід ЄС в управлінні маркетинговим потенціалом підприємства в умовах цифрової трансформації
Автори: Шталь Т. В.
Могилевський Р. О.
Теми: маркетинговий потенціал
цифрова трансформація
сталий розвиток
цифрові технології
інноваційний потенціал
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Досвід ЄС в управлінні маркетинговим потенціалом підприємства в умовах цифрової трансформації / Т. В. Шталь, Р. О. Могилевський // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 660-663.
Короткий огляд (реферат): Доведено актуальність інтеграції сучасних ІТ рішень у маркетингові процеси діяльності підприємства. Надано сутність та складові маркетингового потенціалу підприємства. Виділено етапи управління маркетинговим потенціалом підприємства у цифрових умовах. Представлено європейські підходи до управління маркетинговим потенціалом підприємств,які базують на: орієнтації на сталий розвиток, використанні цифрових технологій у маркетинговій діяльності, формуванні інноваційного маркетингового менеджменту, підтриманні з боку держави та ЄС через програми підтримки інновацій і розвитку маркетингового потенціалу МСП.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38196
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.