Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзеніс О. О.-
dc.contributor.authorВнукова К. І.-
dc.date.accessioned2025-12-20T19:56:33Z-
dc.date.available2025-12-20T19:56:33Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДзеніс О. О. Agile-маркетинг як інструмент цифрової трансформації ІТ-підприємств України в умовах інтеграції до європейського ринку / О. О. Дзеніс, К. І. Внукова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 539-542.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38233-
dc.description.abstractУ роботі досліджено роль Agile-маркетингу як інструменту цифрової трансформації ІТ-підприємств України в умовах інтеграції до європейського ринку. Обґрунтовано, що впровадження гнучких маркетингових підходів підвищує адаптивність, конкурентоспроможність і ефективність цифрових комунікацій українських ІТ-компаній на міжнародному рівні.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectAgile-маркетингuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectІТ-підприємстваuk_UA
dc.subjectєвропейський ринокuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleAgile-маркетинг як інструмент цифрової трансформації ІТ-підприємств України в умовах інтеграції до європейського ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзеніс-Внукова.pdf6,67 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.