Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38233
Title: Agile-маркетинг як інструмент цифрової трансформації ІТ-підприємств України в умовах інтеграції до європейського ринку
Authors: Дзеніс О. О.
Внукова К. І.
Keywords: Agile-маркетинг
цифрова трансформація
ІТ-підприємства
європейський ринок
конкурентоспроможність
Issue Date: 2025
Citation: Дзеніс О. О. Agile-маркетинг як інструмент цифрової трансформації ІТ-підприємств України в умовах інтеграції до європейського ринку / О. О. Дзеніс, К. І. Внукова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 539-542.
Abstract: У роботі досліджено роль Agile-маркетингу як інструменту цифрової трансформації ІТ-підприємств України в умовах інтеграції до європейського ринку. Обґрунтовано, що впровадження гнучких маркетингових підходів підвищує адаптивність, конкурентоспроможність і ефективність цифрових комунікацій українських ІТ-компаній на міжнародному рівні.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38233
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEZU_Дзеніс-Внукова.pdf6,67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.