Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевковець О.-
dc.contributor.authorБутенко О.-
dc.date.accessioned2025-12-20T23:27:40Z-
dc.date.available2025-12-20T23:27:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛевковець О. Стратегія створення бізнес-екосистеми: керування відкритістю / О. Левковець, О. Бутенко // Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 4-5 грудня 2025 р. - Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2025. - С. 105-108.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38266-
dc.description.abstractСучасний бізнес-ландшафт трансформується під впливом цифрових технологій, змін поведінки споживачів, появи нових форм організації бізнесу, що спричиняє перегляд традиційних підходів до стратегування. В роботі розкрито особливості визначення оптимального рівня відкритості при формуванні стратегії створення цифрової бізнес-екосистеми. Охарактеризовано сутність, елементи, потенціал цифрових екосистем бізнесу. Акцентовано на необхідності вирізняти стратегії оркестратора та учасника. Визначено, що стратегії оркестратора поділяють на стратегії створення та розвитку бізнес-екосистеми. Розглянуто стратегію створення екосистеми, досліджено етап визначення рівня її відкритості. Охарактеризовано стратегії: відкритої екосистеми, закритої екосистеми, гібридної. Визначено чинники вибору оптимальної стратегії. З’ясовано, що головним критерієм вибору є стратегічні пріоритети бізнес-екосистеми. Показано, що оптимальний рівень відкритості екосистеми визначається значущістю чинників: зростання vs якість, децентралізовані vs скоординовані інновації, швидкість vs послідовність коеволюції; інтенсивність конкуренції з іншими екосистемами. Встановлено, що успішні цифрові екосистеми керують відкритістю, щоб максимізувати позитивний ефект мережі. Розглянуто відповідні механізми. Зазначено, що початкову модель управління відкритістю адаптують по мірі просування бізнес-екосистеми етапами життєвого циклу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectбізнес-екосистемаuk_UA
dc.subjectцифрова екосистемаuk_UA
dc.subjectоркестраторuk_UA
dc.subjectстратегія створення екосистемиuk_UA
dc.subjectвідкрита бізнес-екосистемаuk_UA
dc.subjectзакрита бізнес-екосистемаuk_UA
dc.subjectвибірuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleСтратегія створення бізнес-екосистеми: керування відкритістюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.