Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38271
Назва: Цифрова трансформація маркетингових комунікацій: виклики для економічної політики України
Автори: Степаненко Н. О.
Мельник К. Д.
Теми: маркетингові комунікації
цифрова трансформація
економічна політика
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Степаненко Н. О. Цифрова трансформація маркетингових комунікацій: виклики для економічної політики України / Н. О. Степаненко, К. Д. Мельник // Публічне управління: проблеми та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 95-річчю з дати заснування Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, 28 листопада 2025 р. – Харків : ТОВ «Константа», 2025. - С. 396-400.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто сутність і трансформація маркетингових комунікацій, їх вплив на економічну політику України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38271
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Степаненко_Мельник_тези.pdf304,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.