Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38292
Назва: Технологічні ігри – мотиватор навчання студентів
Автори: Кремнев Г.
Наддачин В.
Новіков Ф.
Онофрейчук Н.
Теми: технічні спеціальності
навчальний процес
умови мотивації
тестування
технологічні ігри
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Кремнев Г. Технологічні ігри – мотиватор навчання студентів / Г. Кремнев, В. Наддачин, Ф. Новіков та ін. // Нові та нетрадиційні технології в ресурсо- та енергозбереженні: матеріали Міжнародної науково-технічної конференції, 9–10 грудня 2025 р. - Одеса: Одеський національний морський університет, 2025. – С. 82–90.
Короткий огляд (реферат): У роботі наведено обґрунтування доцільності введення в навчальний процес ігор для розвитку інтересу у студентів до дисципліни, що вивчається. Розглянуто способи мотивації студентів технічних спеціальностей закладів вищої освіти до вивчення навчальних дисциплін, створення необхідних умов мотивації, а також її розвиток через тестування на різних етапах навчального процесу та вдосконалення за допомогою технологічних ігор. Надано класифікацію та характеристику технологічних ігор на прикладі спеціальності технологічного профілю – курсу ТОМ (технологічні основи машинобудування). Розкрито підходи до формування мотиваційного середовища, розроблено методику впровадження навчально-технологічних ігор, визначено їхній потенціал у підвищенні зацікавленості студентів і якості освітнього процесу. Робота може бути корисною для студентів та аспірантів з інженерної та прикладної механіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38292
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy - Odesa_2025 - грудень - Кремнев (с.82-90).pdf716,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.