Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38367Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Віденєєв І. О. | - |
| dc.contributor.author | Богус В. Г. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-23T21:29:25Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-23T21:29:25Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Віденєєв І. О. Профілактика емоційного вигорання педагогів в умовах стресу / І.О. Віденєєв, В.Г. Богус // Габітус. – 2025. – Випуск 76. – С 166-170. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38367 | - |
| dc.description.abstract | У статті глибоко аналізуються проблеми емоційного вигорання педагогів, що виникають як наслідок тривалого впливу хронічного професійного стресу. Дослідження зосереджено на виявленні та детальному описі ключових факторів, які призводять до вигорання, включаючи надмірне робоче навантаження, адміністративний тиск, конфлікти з учнями та їхніми батьками, а також відсутність належної професійної підтримки. Ці чинники, накопичуючись, виснажують психологічні, емоційні та фізичні ресурси вчителя. Особливу увагу приділено стратегіям збереження та відновлення особистісних ресурсів. Розглянуто такі підходи, як розвиток емоційного інтелекту, формування навичок саморегуляції та вміння встановлювати особисті кордони. Проаналізовано роль соціальної підтримки, а також важливості хобі та позаробочої діяльності для відновлення енергії. Особлива увага приділяється превентивним заходам, що допомагають зменшити психоемоційне навантаження. Автори пропонують конкретні методики, зокрема психогігієнічні практики (релаксація, майндфулнес, дихальні вправи). Крім того, наголошується на ролі навчальних закладів у створенні здорового психологічного клімату та формуванні у вчителів внутрішньої стійкості (резильєнтності), що дозволяє їм ефективно долати труднощі. У статті наводяться приклади ресурсних стратегій, а саме програма тренінгу, які можна впроваджувати як особисто, так і на рівні організації. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | емоційне вигорання | uk_UA |
| dc.subject | педагог | uk_UA |
| dc.subject | стрес | uk_UA |
| dc.subject | тренінг | uk_UA |
| dc.subject | ресурс | uk_UA |
| dc.subject | профілактика | uk_UA |
| dc.subject | психогігієна | uk_UA |
| dc.title | Профілактика емоційного вигорання педагогів в умовах стресу | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті (ПС) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Стаття_Віденєєв_Богус.pdf | 194,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.