Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 381-390 зі 478 (час пошуку: 0.025 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговое ценообразование" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.; Гронь А. В.
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговые коммуникации" для иностран¬ных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПрохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2013Робоча програма навчальної дисципліни "Фінанси підприємств" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПрохорова Т. П.; Птащенко О. В.; Prokhorova T. P.; Ptashchenko O. V.
2020Assessment of economic activity of enterprise based on the balanced scorecardMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Polyakova Y. O.; Bolotova O. O.
2020Service innovations management based on emotional intelligence in UkraineLysytsia N. M.; Martynenko M. V.; Byelikova Y. V.; Polyakova Y. O.
2021Маркетингові комунікації : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M. I.; Selezneva K. V.
2020Comparative analyses of factors non-performing loan in Ukraine and IndiaStrokovych H. V.; Amit Kumar; Pohorelenko N.; Dzenis O. O.; Dzenis V. O.
2009Привлекательность бизнес-предложений инвестиционных проектов: количественная оценкаЯстремская Е. Н.; Сигаева Т. Е.; Ястремська О. М.; Сігаєва Т. Є.; Iastremska O. M.; Sigaieva T. E.
2021Стандартизація і сертифікація товарів та послуг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.