Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 431-440 зі 496 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Підходи до формування комунікаційної політики на засадах репутаційного маркетингуБойко Н. О.; Мірзоєв Джавід Ширзад огли; Мартиненко А. О.
2020Innovations in the insurance market of a developing country: Case of UkraineYehorycheva S.; Fysun I.; Hudz T.; Palchuk O.; Boiko N.
2022Peculiarities of application of internet promotion tools in the b2b marketBoiko N.
2024Соціальний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняХолодний Г.
2024Marketing research : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) levelUs M.
2024Marketing product policy : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) levelBoiko N.
2025Інноваційний маркетинг у фармацевтичному бізнесі: роль digital-інструментівПашняк І. М.; Ус М. І.
2025Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О.
2024В2В маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняПанчук А.
2024Маркетингова поведінка споживачів : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівняПанчук А.