Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 481-490 зі 496 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені зібрання:
Назва зібрання
Статті (М)
Статті студентів (М)
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Цифрова трансформація маркетингових комунікацій як чинник стійкості бізнесу в умовах кризових явищУс М.
2025Удосконалення стратегії інтернет-маркетингу підприємств сфери послуг в умовах цифрової трансформаціїУс М.
2025Інтеграція HR-маркетингу та системи маркетингових комунікацій у процесі релокації підприємства: організаційно-аналітичний підхідУс М.
2025STEEP+S-аналіз як інструмент маркетингу взаємодії закладів вищої освіти зі стейкхолдерами в умовах цифровізаціїКононова Н. В.; Ус М. І.
2025Marketing communications and analytical technologies for higher education resilienceUs M.
2025Маркетингова дистанційна робота на релокованих підприємствах: виклики та перспективиНебилиця О.
2025Маркетингові комунікації в умовах диджиталізації освітнього процесу: виклики та перспективиНебилиця О. А.
2025Особливості формування та прогнозування попиту на фахівців в різних регіонах України в умовах повоєнного відновлення: навчально-методичний посібник до навчального модулю «Супровід планування кар'єри здобувачів П(ПТ)О та зв'язок із ринком праці»Герасименко Ю. С.; Шиян Д. В.; Ульянченко Н. В.