Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1231-1240 зі 29823 (час пошуку: 0.016 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014ПОБУДОВА СТРАТЕГІЧНОЇ КАРТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВАРозгон А. О.
2014PEST-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗРОБКИ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ М'ЯСОПЕРЕРОБНОЇ ГАЛУЗІСитник М. Ю.
2014ОЦІНКА ЧИННИКІВ ВПЛИВУ НА СТАН БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ ЗА ДОПОМОГОЮ PEST-АНАЛІЗУТенчуріна О. Е.
2014ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАОсикова А. М.
2014ДЖЕРЕЛА ФОРМУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ФОНДУ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВГрицюк І. В.
2014ВВЕДЕНИЕ НАЛОГА ТОБИНА В УКРАИНЕВодолазская Е. В.
2014СПЕЦИФІКА ОСОБИСТИХ ПРОДАЖІВ ЯК ІНСТРУМЕНТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙСтепаненко А. В.
2014ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ НА ПАТ "Ш/У "ПОКРОВСЬКЕ"Біткіне Є. Г.
2014УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ ВИРОБНИЧИХ ЗАПАСІВОвсійчук О. В.
2014АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ УСПІШНОГО БРЕНДАСкібіна К. К.