Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 17891-17900 зі 30070 (час пошуку: 0.024 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Міжнародні комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2018Дефініція «value» в контексті розкриття сутності інтегрованої звітності: проблеми застосуванняМакаренко В. Ю.; Безкоровайна Л. В.; Безкоровайная Л. В.; Makarenko V. Y.; Bezkorovaina L. V.
2018Комплементарна зумовленість інституціональних систем і реформування вищої освіти в УкраїніЛипов В. В.; Lypov V. V.
2017Этические проблемы нейромаркетинговых исследований в процессе управления потребительским спросомАстахова И. Э.; Полякова Н. А.; Астахова І. Е.; Полякова Н. О.; Astakhova I. E.; Poliakova N. O.
2018Вдосконалення стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваДзеніс О. О.; Дзенис А. А.; Dzenis O. O.
2017Виробничі інноваційні технології та їх роль у сучасній міжнародній економіціДоброскок Ю. Б.; Михайлова Л. В.; Dobroskok Y. B.; Mikhajlova L. V.
2017Розробка напрямів підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.; Дзенис В. А.; Дзенис А. А.; Dzenis V. O.; Dzenis O. O.
2018Проблеми удосконалення сучасної системи освіти у зовнішньоекономічній сферіБестужева С. В.; Котиш О. М.; Котыш Е. Н.; Bestuzheva S. V.; Cotysh O. M.
2018Management specifics of enterprises’ current assets in international financial activitiesReznikova T. O.; Melnyk A. O.; Резнікова Т. О.; Мельник А. О.; Резникова Т. А.; Мельник А. А.
2018Importance of good communication skillsHaman K.; Pylaieva T. V.