Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 18261-18270 зі 30070 (час пошуку: 0.035 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012OUTSOURCING AS A WAY OF DOING BUSINESSTsiparinda A.
2012ETHICAL MARKETING OR ETHICS IN ADVERTISING-
2012THE PRINCIPLES OF MARKETING: APPLE’S BRANDING STRATEGYHojaberdiyeva L.
2010Збірник наукових праць студентів спеціальностей «Інформаційні управляючі системи і технології», «Комп’ютерний еколого-економічний моніторинг»-
2012Соціальна мережа для підтримки навчального процесу у ВНЗЩербаков О. В.; Щербина Г. А.; Shcherbakov O. V.; Shcherbyna G. A.
2012РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКАМурадова Л. А.
2012МОДЕЛІ ОЦІНКИ ПРИВАБЛИВОСТІ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИІсаєва Ю. В.
2012ПРОБЛЕМИ СПОЖИВЧОГО КРЕДИТУВАННЯ В УКРАЇНІ ТА НАПРЯМИ ЇХ ВИРІШЕННЯБіляєва В. Ю.
2012РОЛЬ И ОСНОВНЫЕ ПРОБЛЕМЫ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ СОБСТВЕННОСТИ: ГОСУДАРСТВЕННЫЙИ КОРПОРАТИВНЫЙ УРОВЕНЬМатющенко С. С.; Стрельченко А. В.
2012УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ОЦІНКИ РИЗИКУ НА РИНКУ ТОВАРІВДмитрієва А. О.