Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 19971-19980 зі 30063 (час пошуку: 0.028 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНОСТЬ РАЗРАБОТКИ ИМИДЖЕВОЙ СТРАТЕГИИ НА ПРИМЕРЕ РЕСТОРАНА "ПЕРЧИНИ"Котляр Д. О.
2012ЗНАЧУЩІСТЬ УПРОВАДЖЕННЯ ЗБАЛАНСОВАНОЇ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІБогдан І. О.
2012Особливості трансферу технологій та проблеми його реалізації в УкраїніРозгоні М. В.
2012Показники оцінки інноваційної діяльності підприємстваБеспалько І. О.
2012Державне управління регіональними програмами соціально-економічного розвиткуШмідт О. М.
2012Державне регулювання економічних зв'язків прикордонних територійГрузд М. В.
2012Методичні рекомендації до виконання дипломного проекту освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" для студентів напряму підготовки 6.050101 "Комп’ютерні науки" всіх форм навчанняЗолотарьова І. О.; Парфьонов Ю. Е.; Ушакова І. О.; Zolotaryova І. О.; Parfonov Y. E.; Ushakova І. О.
2012РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВКриштоп Н. А.
2012СУТНІСТЬ БРЕНДИНГУ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВУколова О. О.
2012Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ "АНТАРЕС-ЮВ" на зовнішньому ринкуСвітлищева С. М.