Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 20121-20130 зі 30063 (час пошуку: 0.022 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Етапи розвитку української рекламиМарунич А. В.
2012МОДЕЛІ ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇГолубцова Д. С.
2012Особливості обліку та причини виникнення дебіторської та кредиторської заборгованості в бюджетних установахСокоренко В. І.
2012ОЦІНКА РІВНЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ РЕГІОНІВ УКРАЇНИКатречка А. О.
2012Методичні засади оцінки ефективності рекламиПальоха Т. М.
2012Эволюция маркетингаБлудова И. В.
2012СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇКорсунов М. С.
2012Організація соціально орієнтованих маркетингових дослідженьСемеренська А. А.; Склярова І. С.
2008МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛЬНОГО БАЗИСУ ОПИСУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕММалярець Л. М.; Малярец Л. М.; Malyarets L. M.
2012ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ПОЛТАВСЬКОГО РЕГІОНУМільченко А. О.