Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 20481-20490 зі 30063 (час пошуку: 0.084 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013BUSINES-TO-BUSINESS MARKETING AND NEW MEDIA: SPECIFICS, CHALLENGES AND PERSPECTIVESObernikhina O.
2014Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Економіко-математичне моделювання фінансового стану підприємства" для студентів спеціальності 8.03050901 "Облік і аудит" денної форми навчанняІващенко Г. А.
2012Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствахРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013АНАЛІЗ ПРОБЛЕМАТИКИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ В УКРАЇНІП’ясецька А. І.
2013ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВИЗНАННЯ, ОЦІНКИ ТА ВІДОБРАЖЕННЯ В ОБЛІКУ ПІДПРИЄМСТВА ВИТРАТ ЗА МСФЗ, GAAP USA ТА П(С)БОБаглай К. А.
2013АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ІНСТРУМЕНТАРІЮ МІНІМІЗАЦІЇ БАНКІВСЬКИХ РИЗИКІВЧуйко Д. О.
2013АНАЛИЗ УРОВНЯ ИНФЛЯЦИИ В УКРАИНЕ ЗА 2000 – 2012 гг.Шевченко А. А.
2013Характерні особливості інноваційної діяльності машинобудівної галузі УкраїниЖлобінська Ю. В.; Жлобинская Ю. В.; Zhlobinska Y. V.
2012Стійкий економічний розвиток як умова довгострокової конкурентоспроможності та убезпеченості суб’єктів господарюванняКраснощокова Ю. В.; Краснощекова Ю. В.; Krasnoschokova Y. V.
2013METHODOLOGICAL APPROACH TO THE EVALUATION OF INNOVATIVE PRODUCTS' UTILITY AT AN ENTERPRISEMyroshnychenko M.