Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 20571-20580 зі 30062 (час пошуку: 0.027 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Трендвотчинг - маркетинговий інструмент визначення стратегічних напрямів розвитку підприємстваНіколаєнко О. С.
2013Актуальні питання розвитку іпотечного кредитування в УкраїніПілат Г. І.
2013Інноваційна діяльність як фактор підвищення конкурентоспроможностіГагін С. С.
2013ТЕОРЕТИЧНИЙ ПІДХІД ДО СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА"Короп К. С.
2014Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваДеревянко М. К.; Derevianko M. K.
2014Оригінальні тексти та практичні завдання з навчальної дисципліни "Іноземна мова" для студентів 3, 4 курсів усіх напрямів підготовки всіх форм навчанняЛуніна М. Л.; Lunina M. L.
2013Практика нормування виробничих запасів на підприємстві як спосіб підвищення ефективності Їх використанняБублик М. О.
2014Управління маркетинговою комунікаційною політикою на підприємствіКолп В. В.
2013МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ В СУЧАСНИХ УМОВАХДвоєглазова О. М.
2013ЗАСТОСУВАННЯ ДИСКРИМІНАНТНИХ МОДЕЛЕЙ ДІАГНОСТИКИ ЙМОВІРНОСТІ БАНКРУТСТВА ТОВ "МОМОТ-БЕТОН"Ячменьова Є. О.