Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 20651-20660 зі 30061 (час пошуку: 0.021 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013АНАЛИЗ РЕКЛАМЫ В СОВРЕМЕННОЙ СИСТЕМЕ МАРКЕТИНГА: ЕЕ ПРЕИМУЩЕСТВА И НЕДОСТАТКИГондаренко М. А.
2013РЕІНЖИНІРИНГ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОКРАЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВСтепанова Н. І.
2013ИНВЕСТИЦИОННАЯ ПРИВЛЕКАТЕЛЬНОСТЬ УКРАИНЫ. МЕТОДЫ ЕЕ ПОВЫШЕНИЯСтолярова А. А.
2013Визначення конкурентних переваг для підприємстваБиков Я. Ю.
2010Image invariant recogniton methods in the space of projectionsGorokhovatskyi O. V.; Гороховатський О. В.; Гороховатский А. В.
2013МЕТОД АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕПОЗИТНИХ ПРОГРАМ БАНКУУманець М. В.
2013Проблеми виявлення і припинення антиконкурентних дій органів влади, місцевого самоврядування, адміністративно – господарського управління та контролюГожа О. П.
2013Проблемы и перспективы развития законодательного регулирования интеллектуальной собственности в УкраинеЗолотова А. С.
2014Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі ТМ "Приправка"Новосельцева К. В.
2014Ремаркетинг в интернете как инструмент эффективного взаимодействияс целевой аудиториейГусаченко К. В.