Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21431-21440 зі 30050 (час пошуку: 0.021 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАСкришевська Т. А.
2013ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКЦІЙНИХ МЕТОДИК ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ПЕРСОНІФІКАЦІЇ БРЕНДАБорисенко А. О.
2013ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАТарасенко Ю. В.
2019Облік за видами економічної діяльності: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівняПасенко Н. С.
2018Парная и групповая работа на занятиях по английскому языку как основа кооперативного обученияКузьмина В. С.; Иванига А. В.
2013Сутність механізму регулювання міжгалузевих відносин в агропромисловому комплексіТомілін О. О.; Томилин А. А.; Tomilin O. O.
2011Модель протидії фінансовим ризикам на підприємствіГольтяєва Л. А.; Гольтяева Л. А.; Goltyaeva L. A.
2011Формування індикативних значень показників розпізнавання класу кризи промислових підприємствРаєвнєва О. В.; Горохова О. І.; Раевнева Е. В.; Гороховая О. И.; Rayevnyeva O. V.; Gorokhova O. I.
2013МУЗЕЙНИЙ МАРКЕТИНГКорсун Ю. Ю.
2013ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ ШИН ТА АКУМУЛЯТОРІВКасьян О. Ю.; Хомюк А. В.