Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21841-21850 зі 29333 (час пошуку: 0.032 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Савицька Н. Л.; Доброскок Ю. Б.
2022Оцінка вартості бізнесу як важлива складова міжнародної інвестиційної стратегії підприємстваВовнянко О. С.
2023Розвиток цифрових навичок маркетолога, як основний напрямок конкурентних перевагПосиній В. Є.
2022Державне регулювання міграційних процесів в Україні: проблеми та напрями удосконаленняЗолотухіна А. О.
2022Роль збуту у розвитку міжнародного бізнесу підприємств УкраїниАлекберлі Лумуханим Ібрагім кизи
2022Стратегія диверсифікації як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємствМантула Л. О.
2022Сучасний розвиток глобальної логістики: досвід для УкраїниБодак Д. В.
2024Формування стратегії зовнішньоторговельних зв’язків підприємстваЛеонідов І. А.; Дзеніс О. О.
2022Міжнародна конкурентоспроможність України в сучасних умовахМантула Л. О.
2022Методичні аспекти формування міжнародної збутової стратегії підприємстваЄфремова К. В.