Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 22171-22180 зі 30023 (час пошуку: 0.02 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Обгрунтування центрованого підходу в процесі управління підприємстваЛитвиненко А. О.
2019Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2019Основні напрямки розвитку логістики підприємств та її основні концепціїМатвієнко-Біляєва Г. Л.; Ляліна Н. С.; Котельникова Ю. М.
2019Еволюція підходів до визначення сутності економічної поведінки суб’єктів господарюванняКозлова І. М.
2019Поняття конкурентоспроможності підприємства та фактори, що її забезпечуютьМатвієнко-Біляєва Г. Л.
2019Сommunication policy as a component of the enterprise brand on the international marketSigaieva T. E.
2019Business development essence concept and main strategiesVereshchahina H.; Pliekhanova T. Ye.
2023Комп’ютерні мережі : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 122 "Комп’ютерні науки" освітньої програми "Комп’ютерні науки" першого (бакалаврського) рівняМінухін С. В.
2023IT-product manager: аналіз ринку праці на тлі економічних змінСамойленко В. В.; Прохоровська С. А.; Дмитрієнко О. О.
2023Системне програмування : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" освітньої програми "Інженерія програмного забезпечення" першого (бакалаврського) рівняГолубничий Д. Ю.