Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 23361-23370 зі 30003 (час пошуку: 0.038 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2005Воздействие факторов внешней среды на возникновение и развитие стратегического менеджментаПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2023Демократична децентралізація як європейський досвід публічного управління. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" освітньої програми "Публічне адміністрування" другого (магістерського) рівняГавкалова Н. Л.; Гордієнко Л. Ю.; Лола Ю. Ю.
2023Харчова хімія та нутриціологія. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельно-ресторанний бізнес» першого (бакалаврського) рівняЛітвінова І. М.
2018Суспільні комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.
2018Управління діловою кар’єрою: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМішина С. В.
2018Облік і аналіз персоналу: робоча програма для студентів спеціальності 051 “Економіка” другого (магістерського) рівняМішина С. В.
2023Міжнародний менеджмент. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першог (бакалаврського) рівняПіддубна Л. І.
2018Антикризові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЯресько К. В.
2018Сучасні тенденції розвитку ринку електронної комерції в УкраїніПолякова Я. А.; Соломіна Д. С.; Полякова Я. О.; Соломина Д. С.; Polyakova Y. O.; Solomina D. S.
2018Принципи формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства на міжнародному ринку В2ВПолякова Я. О.; Надеіна М. В.; Полякова Я. А.; Надеина М. В.; Polyakova Y. O.; Nadeina M. V.